Şehidime

Yayınlandı: Nisan 29, 2007 / Kategorilenmemiş



ŞEHİDİME…

Adalettin sen oğul;

Farkım var mı anam, dedin

Farkım var mı yoksul Mehmet’ten

Mehmet’i de bir ana doğurmadı mı?

Nedir farkım öyleyse…? Zenginlik mi…?

O yoksul Mehmet’te daha çok anam

Gönül zengini o, dedin…

Giderken…

Cesarettin sen oğul;

Başın dimdik, baktın gözlerime:

Bana onların kurşunu işlemez

Onların pususu bana sökmez anam

Sen yüreğin ferah tut.

Ben bir Türk Subayı

Arkamda Mehmet’lerim

Sökmez bana kahpe kurşunu dedin…

Ölsem bile ne gam…

Şehit olurum, sakın ağlama anam dedin

Giderken…

Umuttun sen oğul;

Gözümün nuru, hayatımın umudu

Biricik yavrumdun sen…

Dünya malı bir yana

Sen bir yanaydın…

İstesen, kabul etsen, gitmezdin

Gitmezdin kahpenin kurşununa

Gitmezdin dünyanın en pis savaşına

Umuttun sen, umudumdun…

Ben de bu vatanın umuduyum anam

Yakışmaz kaçmak bana, dedin

Giderken…

Oooyy oğul, cann oğuulll…

Kime ne diyeyim

Kime şikayet edeyim…

Şimdi al bayrağa sarılı

Şu boyundan uzun musalla taşında

Aynı dimdik başınla, onurla yatan

Şehitsin sen…

Yürek yangınım, şehidimsin sen…

Kime ne diyeyim oğul…

Kime şikayet edeyim…

Ağlamak isterim avaz avaz

Haykırmak isterim neden diye…

Şehit anasına yakışmaz, bağıramam

Söz verdim sana, ağlayamam…

2002-Haziran-Samsun

Gül KÜLCÜ

Varlıklı bir ailenin, yurtdışında eğitim görmüş tek çocuğu iken; paralı ya da kısa dönem askerlik yapmayı istemeyip, Türk Subayı olarak Güneydoğuya giden ve şehit olan bir fidanın ardından yazılmıştır…

Bir Cevap Yazın

