Herşey Düşündüğünüz Gibi Olmayabilir

Yayınlandı: Haziran 3, 2007 / Kategorilenmemiş

Adamin biri artik karisinin eskisi kadar iyi duymadigindan
korkuyormus ve
karisinin isitme cihazina ihtiyaç duydugunu düsünüyormus.
Ona nasil yaklasmasi gerektiginden emin degilmis.
Bu durumu konusmak için aile doktorunu aramis; doktor adamin
karisinin ne
kadar duydugunu anlayabilmesi için basit bir yöntem önermis.
-“Yapacagin sey su, karindan 40 adim ileride dur, normal bir
konusma tonuyla
bir seyler söyle; eger duymazsa 30 adim ilerisinde ayni seyi
tekrarla,
sonra 20
adim; cevap alana kadar ayni seyi tekrarla”
O aksam karisi mutfakta aksam yemegini hazirlarken adam islemi
uygulamaya
koymus. 40 adim uzakliktan karisina normal bir konusma tonuyla
seslenmis

– “Hayatim bu aksam yemekte ne var?” Cevap yok
Mutfaga biraz yaklasmis. Mesafeyi 30 adima indirmis ve soruyu
tekrarlamis
-“Hayatim bu aksam yemekte ne var?” Gene cevap yok
Mutfaga biraz daha yaklasmis, mesafe 20 adim ve tekrar sormus
– “Hayatim bu aksam yemekte ne var?” Hala cevap yok
Adam mutfagin kapisina gelmis artik mesafe iyice azalmis ve soruyu
tekrarlamis
– “Hayatim bu aksam yemekte ne var?”
Gene cevap alamamis Bu sefer karisina iyice yaklasmis ve ayni
soruyu
tekrar sormus
– “Hayatim bu aksam yemekte ne var?”
– “Hayatim besinci kez ayni cevabi veriyorum ya, Tavuk,
Taaavuuukkk.”

Hikayenin ana fikri:
Belki de genelde düsündügümüz gibi problem daima karsimizdaki
kisilerde olmaya bilir. Problemlerin sebebini birazda kendimizde aramaliyiz.

yorum
  1. duygu dedi ki:

    ilginç ama güzell

Bir Cevap Yazın

