Öğrenci Evi

Yayınlandı: Temmuz 22, 2007 / Kategorilenmemiş

Mehmet ile Handan ogrenci olup, ayni evi
paylasmaktadirlar.
Bir gun Handan ve Mehmet, Mehmetin annesini yemege davet
ederler.
Mehmetin annesi aksam yemegi suresince Handani uzun uzun
suzer ve aslinda Handanin cok alimli ve guzel bir kiz
oldugunu, acaba
aralarinda ev arkadasligindan daha ileri bir boyutta bir
iliskinin mevcut
olup, olmadigini merak eder.
Aklini okumuscasina Mehmet annesine der ki:
Ne dusundugunu biliyorum ama emin ol ki sadece ev
arkadasiyiz, otesi yok.
Aksam yemeginden sonra Mehmetin annesi evine doner.
Aradan bir iki gun sonra Handan der ki:
Mehmet, annen bize

yemege geldiginden beri gumus corba
kasesini bulamiyorum.
Mehmet yanitlar:
Annemin almis olabilecegini tahmin etmiyorum ama ben yine
dekendisine bir mektup yazayim. Oturur ve yazar:
Annecigim, Gumus corba kasesini sen aldin demiyorum, ama
almadin da demiyorum.
Fakat konu su ki: Sen bize yemege geldiginden beri gumus
corba kasesi kayip.
Sevgiler oglun Mehmet.
Bir hafta sonra Mehmetin annesinden mektup gelir:
Sevgili oglum:
Handanla yatiyorsun demiyorum, ama yatmiyorsun da demiyorum.

Fakat
konu su ki:
Handan kendi yataginda yatiyor olsaydi, gumus corba
kasesini coktan bulmus olurdu.
Sevgiler annen.

Bir Cevap Yazın

