Evlenmeye Nasıl Karar Verilir :)

Yayınlandı: Eylül 2, 2007 / Kategorilenmemiş

Genc bir erkegin dort kiz arkadasi vardi ve bir turlu
hangisiyle evlenecegine karar veremiyordu.
En sonunda dogru karari verebilmek icin bir test yapmaya karar verdi.
Her birine 1000$ verdi ve “bu parayi istediginiz gibi harcayin” dedi..
Birinci kiz arkadasi kendisine yeni elbiseler ve ayakkabilar
aldi,kuafore ve guzellik salonlarina gitti.
Genc erkege geri geldiginde soyle dedi:
Senin icin en guzeli ben olmak istiyorum,
cunku seni seviyorum!”
Ikinci kiz arkadasi ise genc erkegin tuttugu takimin iki kombine
biletini,
en sevdigi turden bir suru video CD ve bir ay yetecek bira ile geri
geldi ve soyle dedi:
“Bunlar senin icin aldigim hediyeler,
eminim seni mutlu edecektir, senin mutlu olmanla
bende mutlu olacagim.”
Ucuncu kiz arkadasi ise bu parayla iyi bir yatirim yapti ve kisa bir
sure icersinde para kendini ikiye katladi

ve bu parayida cesitli yatirim alanlarinda kullandi. Genc adama geri
gelerek soyle dedi:
“Bana verdigin parayi birlikte yasayacagimiz mutlu bir gelecek icin
cogalttim,
cunku seni seviyorum!”
Dorduncu kiz arkadasi ise bu paranin bir kismiyla bir suru kitap aldi,
kalan kismiyla ise fakirlere yemek dagitti.
Genc adama geri gelerek soyle dedi: “Verdigin paranin bir kismiyla sana
layik olabilmek icin bir suru kitap aldim diger kismiyla ise senin adina
fakirlere yemek dagittim.”
Genc erkek dort kiz arkadasinin yaptiklarindan cok etkilenmisti.
Karar vermek icin epey bir sure dusundu …….

dusundu…..

dusundu…..
ve sonunda zayıf olanla evlenmeye karar verdi :))

yorum
  1. KuMSaL dedi ki:

    ben üçüncü kız sandım ama güzeldi.

  2. gümüş dedi ki:

    kendisi için yapılan bunca seyden sonra ^zayıf^olanı secmesı cok mantısız. o zaman degerlemeye tabı tutmasaydı. bosuna o kadar parası gıttı
    yazıkkk

  3. MaLi dedi ki:

    e hepsi bişeyler yapmış çocuk için.
    demek hepsi düşünüyo.
    ben olsam en güzelini seçerdim.
    😀

  4. fevzi dedi ki:

    ben giden paraya yanıyorum gereksiz yatırım 😀

  5. psikolog adil dedi ki:

    muhabbeti anlamamışsınız çok güzel bişey anlatılıyo…
    mesajı süper verdiniz teşekürrler

  6. jasmine dedi ki:

    ilk iki kız kötü harcamış parayı,umarım zayıf olan bunlardan biri değildi…

  7. tayfun dedi ki:

    abi bi kere cins bi durum var madem dıs görünüme önem vereceksin neden hepsinizi sınava sokuosun amacımız ne malmıyız biz ikincisi ben burda verilmek istenen mesajı anlamadım kafa basmadı jeton parasütle indiği için bişi anlamadım

  8. mavi dedi ki:

    bari aytırım yapan kızı seçmiş olsa akıllı madem fiziğe bakıon ne die diğerlerine para verion çok zengin zaar bu 😀

Bir Cevap Yazın

