Bu Adam İnanılmaz…Beat Box

Yayınlandı: Eylül 16, 2007 / Video
Etiketler:, , ,
yorum
  1. zehra dedi ki:

    tanrım ya aynı adamın bir başka videosunu izlemiş inanamamıştım ama buda gerçekten çok iyi çok başarılı :)))

  2. Hasan dedi ki:

    İnanılır gibi degil.Adam tek kişilik orkestra…

  3. ömer faruk dedi ki:

    süper nekadar süredir antıraman yapıyor acaba.

  4. aşkın dedi ki:

    bendaha iysini yaparım herşey müzikruhun olmasıyla bitiyor istanbul undergraund …..

  5. husot burak dedi ki:

    bu adam bı harıka muhtesem dencek laf yok supeeeeer

  6. esra__06 dedi ki:

    ya çok güzel bişey tbrikler

  7. berk_1905 dedi ki:

    bunun gibi kimse yapamaz yaaa

  8. XxBb**Uu**Rr**Aa**KkxX dedi ki:

    Süper yha bundan güzel bişey olamaz bum..bumm.
    süper

  9. kmL dedi ki:

    adamım bıraz yapıorum bende 🙂

  10. Burak dedi ki:

    BENİM İNGİLTEREDEKİ ARKADAŞIM ENVER BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLDU.BU ADAM NE Kİ SİZ BİRDE ONU GÖRÜN BBC DE BİLE ÇIKTI ŞU AN O ÜNLÜ BİRİSİ

  11. gökay dedi ki:

    bu adam ünlü oldu varya süper bişi adam vedoulurun seyrettim

  12. enes dedi ki:

    bazılarını bende yapabiliyorum bu yüzden şanslıyım yeteneğim var

  13. kadir dedi ki:

    ssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.kimse yapamaz bence…

  14. bayram dedi ki:

    ben de beatbox cıyım bu adama hastayım …….

  15. beat box vedat dedi ki:

    bende süper yapıyorum

  16. beat box vedat dedi ki:

    bende yapıyorm :d

  17. AYNUR dedi ki:

    bu kadar başarılılık başa bela ya ama yinede aynen dewam….

  18. kaan dedi ki:

    çok süper ama nefesi nerden alıyoo acaba:d

  19. kadir dedi ki:

    süper yaa bişey denilemez

  20. emre dedi ki:

    sallama len ingilterede birinci olmus

  21. osman dedi ki:

    bu adam 1 numara en iyi adam bu daha iyisiyok varım diyenler gelsin yapsın göndersin

  22. shadow dedi ki:

    bu adam inanılmaz olağan üstü muhteşem keşke bende öle olabilsen o hareketleri nası yapıo yaa?gözlerime inanamıorum

  23. shadow dedi ki:

    vedat,işallah senide izleriz birgün:)))

  24. PUSAT dedi ki:

    O NEKI BEM ONDAN DAHA GUZEL YAPARIM

  25. ****ceza***** dedi ki:

    o neki benim adamım ceza ona bin basar abicim

  26. Beatbox freanch dedi ki:

    sizde bişimi ben bu adam dan örendim dersimi bide discoya çeviren vardı oda yardım etti e şimdi burda en iyi beatboxcu ben oluyom

  27. Beatbox freanch dedi ki:

    adı freanch polpoo

  28. dj_Qanka dedi ki:

    bu adam inanilmaz abiiiiiii yaaaa!!!!!

  29. baran dedi ki:

    bende yapıorum ama bu adam kadar deil ama ben bu adamın yolundayımm

  30. Ramco dedi ki:

    oyun yapımıyla uğraşırım ama çok süper beatbox yaparım bu ilk klibimiz ama daha süperini yapradım yotubeye girin Genç Rapçiler yazın 2. sırada

  31. Esqu Jame dedi ki:

    Arkadaşlar Eleman Gerçekten Başarılı Yanlız BeatBox Seven Varsa Gerçekten BeatBox ta Dünyanın En İyisi ROBEAT Denen Bir Alman Eleman. Mutlaka İzleyin Bana Kesinlikle Hak Vereceksiniz. ROBEATdenen Çocuk Gerçekten Olağan Üstü Birşey Kulaklarınıza İnanabilmek İçin Bayabir Zorlanacaksınız.Youtube da onlarca Videosu Var Ve Yaklaşık 10 Bin Kişiye Yaptığı Bir BeatBox Şhow Varki Mutlaka İzlemenizi Tavsiye Ediyorum. Saygılar…

  32. osman dedi ki:

    bu bu tur beat box kralı bu kimse bunu geçemez

  33. werk dedi ki:

    sen önce underground demeyi öğren snra beatbox yap bişeyi biLmediin joseph i tanımadıından beLLi dünya üzerinde en iyi 5 beatbox yapan adamLardan birisi joseph oKe önce öören iyiLere saygı duy kücükLere ööret snra geL bi freestyLe ataLım Özenme 😉 Aşkın

  34. werk dedi ki:

    feLix zenger yada avustraLyaLı john dünyanın en iyi iki beatbox cısı 😉

  35. werk dedi ki:

    Ramcoda sanqi kendisi yapmıs amma enayi oLum josephi dünyada tanımayan hiphopLife eLemanı yok git sööLe piyasada biLinmeyen adamLarı koy snra ben yaptım uurastım de :D:D

  36. ayberk dedi ki:

    bnde yapıyorum ama bu adam kadar deılll

  37. DAMLA dedi ki:

    süPr yaFfFfFf…. bNm svgLmde yaPıo oDa süPr ama bU bşKa maŞLLah:D

  38. merve dedi ki:

    bu adamın gülüşüne bayılıyorum ilk defa abim video’sunu izletmişti bayıldım, hayran kaldım onu çok seviyorum

  39. mete dedi ki:

    hepsını kendı yapıyosa çok güzel ama bence bılgısayar katksı var

  40. mete dedi ki:

    çok güzel benım kadar olmasada çunku bende bıtbox cuyum

  41. bogachan dedi ki:

    bu adamın tüm videolarını izledim hayranıyım ilk başta bunun tüm videolarını karıştırmışlar

  42. ferdi dedi ki:

    gerçekten mükembel birşey şuan bu sanatla evde çalışmalarımı sürdürüyorum

  43. hasat zamanı!!!! dedi ki:

    yha abi süpersın yha tebrık ederim kim ne derse desin 1numara:D:D:D:D

  44. oktay dedi ki:

    seyrettim müthişşşş. ağzım açık kaldı kapanmıyo valla.

  45. turkay dedi ki:

    hönk ettim ya harbiden cooq basarılı tebrkler

  46. bennn buu adamınnn gercekdede izledimm

  47. ve bendebeat bux çuyumm

    çok manyakkk
    bişiii

  48. ozan dedi ki:

    roxorlopsun eline su dökemez

  49. AVcılAR .... dedi ki:

    ben aynısını yapıom ! ama bazı melodilerini ! avCılar gümüşpala ya gelın bi türk izleyin ! 😀 genede idare edioyo

  50. serkan dedi ki:

    felix zenger daha güzel:D

  51. tiesto dedi ki:

    adamım benim gibi o benim adamım yürü be aslanım adamım

  52. süper bişy dedi ki:

    hoba kop kop ama faith sfx beat boz şampıyonuuu !!!!!

  53. ahmet veysel dedi ki:

    bence de bu adam manyakkkkkkkk

  54. tunahan dedi ki:

    abiler inanmayacaksınız ama ben yapıyorum aynısını şu an üstünde çalışıyorum ama ypınca kendime site açıcam oradan bakarsınız yaşım 14 bi bitsin çalışmalar siz o zmn görün

  55. enes 1 dedi ki:

    berkı muzık nerden bılıonuzkı tek sesler cıkarır tamam ıste ama bılemem

  56. aLp dedi ki:

    Bunu Bebde Yapa Biliyorum Ama Birazdaha Çalışmaya İhtiyacım Var

  57. bende beatbox yapıyom

  58. UmuT dedi ki:

    yok daha nelerrrrrrrrrrrrrrrrr………………..

  59. serkan dedi ki:

    mbr ben var mısın yok musndaki serkan bende yapıoyrum ama bu adam kadar deil ama yapmaya çalışıyom

  60. Bende aynı şekilde yapabiliyorum. Ama onun kadar başarılı değilim.

  61. türksakira dedi ki:

    bu adam inanılmaz ben süper bir şarkıcıyım

  62. girit beat boxçusuyum dedi ki:

    bu adam inanılmaz fakat ben mucize olabilirim 14 yaşındayım ve beat box hastasıyım da denebilir

  63. seyranlı j@kerfurkan dedi ki:

    güzel ama bn daha güzel yapıyorum

  64. barış dedi ki:

    acaba adamın evinde müzükseti var mı?………

  65. Lazo dedi ki:

    Beyler Bırakın Bu işleri ya Serkan bİnkat iyi yapıyorr adamda bikere tip yok xD

  66. ........ dedi ki:

    serkan esinlior joseph ten sona hızlı yaptım dior sacma dimi bu adam cok cok ii

  67. mert dedi ki:

    arkadaşlar ben serkan kılıc ben mi dah yii yapıyom bumu tabikide ben

  68. recep ünlü dedi ki:

    bu adam yetenek sizsiniz türkiye ye katılsaydı birinci olurdu

  69. boş ver dedi ki:

    yorum atanlar sizde yapın görelim…( serkan daha çoşturucu söylüyor )

Bir Cevap Yazın

