Müşteri Hizmetleri Diyalogları

Yayınlandı: Eylül 23, 2007 / Eğlence & Mizah
Etiketler:, ,

– Meraba ben Batur nasıl yardımcı olabilirim?
– Benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili…
– Peki ilk önce telefonunuzun ”menü” tuşuna sonra da ”5” tuşuna basın…
– Evet… Tamam…
– Ekran da ne var şimdi?
– Show tv…
– ???

 

– İyi günler kredi kartı başvurunuz için aramıştım sizi…
– Tabi buyrun..
– Mesleğiniz nedir acaba?
– Hayat kadını…
– … Özel sektör yazıyorum ben…
– O da olur!…


– Meraba ben Baturcan nasıl yardımcı olabilirim?
– Benim telefonum kemerde çekmiyor…
– Bi saniye bekleyin bilgisayardan kayıtlara bakalım… Fethiye’deki hatlarda bir problem gözükmüyor şu an, acaba…
– Ne Fethiye’si kardeşim, pantolon kemerinden bahsediyom ben … telefonu kemere takınca hat bulamıyo telefon…
– !!!

– İyi günler, hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?
– Para çekemiyorum ben…
– Şifrenizi yanlış giriyormuşsunuz Destur bey!…
– Şifre mi? Benim şifrem hep aynıdır, İstanbul’un kurtuluşu…
– Lütfen, bana şifreyi söylemeyin efendim.
– Hah, tamam hatırladım, 1956!!!
– Efendim o İstanbul’un kurtuluşu değil ama…
– Yaaaa!… Kaçtı İstanbul’un kurtuluşu?
– Efendim ben malesef söyleyemem bunu size.
– Niye sen de mi bilmiyosun?…
– Biliyorum, ama güvenlik açısından benim şifreyi bilmemem gerekiyor.
– Ben sana şifreyi sormuyorum ki!… İstanbul’un kurtuluşunu soruyorum.
– Evet, ama…

 

-Ya benim bu printer çalışmıyor!… Yeni de aldım…
– Yardımcı olalım efendim…
– Tamam
– Bilgisayarınız printeri görüyor mu efendim?
– Evet, karşı karşıyalar!…

 

Şu an bankanızın ATM’sinden maaşımı çekemiyorum.
– Üzgünüz efendim geçici bir hatadan ötürü şu an tüm sistemlerimiz off’tadır.
(Bir saat kadar sonra)
– Ben şu an Of’dayım ve hala paramı çekemiyorum…

 

-Güvenliğiniz için bir kaç soru sormam gerekiyor. Doğum yeriniz?
– Erzurum…
– Doğum tarihiniz?
– 23 Ocak 1957
– Annenizin evlenmeden önceki soyadı?
– Anami karıştırma lan bu işe!
– ?????!!!!!

Bir Cevap Yazın

