Uydudan Türkiye Görünümü

Yayınlandı: Ekim 14, 2007 / Genel Resimler

Ağrı Dağı 

yorum
  1. şükrü olgun dedi ki:

    çok güzel ama bir noktaya yaklaşma imkanı olsa daha güzel olur yapımcılar teşekkürler

  2. hande artan dedi ki:

    bencede tek sorun bir noktaya yaklaşmak o naktaya yaklaşamadıktan sonra bu görüntüler sadece ders kitaplarında 0-7 yaş grubundaki çocuklara okullarda kullanılan kitaplara yardımcı olma amaçlı kullanılabilir

  3. özgür dedi ki:

    hiç birşey anlamadım yakınlaştırmıyor

  4. özgür baba dedi ki:

    özgür baba diyorkı çok süper

  5. SELMA dedi ki:

    bu ne şimdi neden yarısı yok bu Türkiye nin
    ????????

  6. SELMA dedi ki:

    bu uydu aleti sadece bu tarafından mı bakıyor bize ???????

  7. SELMA dedi ki:

    ben bu uyduyu sevmedimmm

  8. mücella dedi ki:

    yaaa ben hiç bişey anlamadı.haritadan başka bişey yok biras daha ayrıntılı olamasmı?????????????????

  9. ahmet dedi ki:

    ya bızım uydumuzun goruntusu guzel ama ben daha cok dıs ulkelerın uydularını beyenıyorum sokak gorunumune kadar ınebılıyorsunuz bu yuzden fazlacekıcı gelmıyor bana turkıye

  10. yafes dedi ki:

    bu uyduya türkiye sınırlarını iyi öğretmeli terörün çizemediğini uydu çiziyor

  11. S(sa:Z:et)N dedi ki:

    iiiiiiii idare ediyor ama daha kapsamlı olarak gösterse daha iyi olur:bence

  12. kübra dedi ki:

    resimler çok güzel ama resimleri yaklaştırma olanağına sahip olsa daha ii ve daha dikkat çekici olurdu ama olsun yinede sizlere tşkler hiç olamamasından ii dir

  13. sineö dedi ki:

    ya bızım uydumuzun goruntusu guzel ama ben daha cok dıs ulkelerın uydularını beyenıyorum sokak gorunumune kadar ınebılıyorsunuz bu yuzden fazlacekıcı gelmıyor bana turkıye

    yaaa ben hiç bişey anlamadı.haritadan başka bişey yok biras daha ayrıntılı olamasmı?????????????????
    ben bu uyduyu sevmedimmm

    bencede tek sorun bir noktaya yaklaşmak o naktaya yaklaşamadıktan sonra bu görüntüler sadece ders kitaplarında 0-7 yaş grubundaki çocuklara okullarda kullanılan kitaplara yardımcı olma amaçlı kullanılabilir
    çok güzel ama bir noktaya yaklaşma imkanı olsa daha güzel olur yapımcılar teşekkürler

  14. hayati dedi ki:

    yahu bu sokak caddeleri göremezmiyiz merak ediyorum yyaaaaa

  15. hayati dedi ki:

    selma hanıma katılıorum
    bu ne yyaa
    beğenmedim

  16. nuri dedi ki:

    türkiye ikiyemi bölündü?? bu ne biçim görüntü??..

  17. emreq@@ dedi ki:

    ya foto lar güzel de bunu biraz daha yakın olmaz mı hgiç anlasılmıo be yaü

  18. abbas dedi ki:

    biraz canlı olması gerekli değilmi neden bu net değil

  19. gullu dedi ki:

    bence cok ayrıntı yok dahada gelıstırebılırdız.ama yınede tebrıkler

  20. yakup dedi ki:

    admlar uydudan avlere iniyor bizim uydu türkiyemin tamamını gösteremiyor

  21. puFFfff dedi ki:

    yaa bu yorumları yapana kadar google earth acın sokaklara kadar izlein ayrıntılı isteen öle yazsın süper olmus

  22. Özcan Aydos dedi ki:

    Sevgili arkadaşlar; Google’dan sonra sizler tarafından pek beğenilmemiş sanırım. Nasıl olursa olsun Canım Memleketimin görüntüleri olması bile yapılanın takdir edilmesini gerektirir. Düşünenlerin beyinlerine sağlık. Sevgilerimi sunuyorum.

  23. sencer999 dedi ki:

    nerden bakarsan bak muhteşem görünüyorsun TÜRKİYEM

  24. ramakses dedi ki:

    kus bakisi olarak bile dunyada, ulkemizden daha guzel bir cografya yok.

  25. ramazan dedi ki:

    eh ıste ıdare eder.

  26. arzuuu dedi ki:

    fena degıl ama dıraz daha yakınlasa bılseydık daha ıyı olurdu.

  27. alican dedi ki:

    şimdi ne olyo bu resmi koymuşlar bırak mışlar nsıl oluyo buuuu?

  28. kaxizem dedi ki:

    ankara-istanbul memleket de çorumun düzlüğü gavur malı mı?
    birine 200 m yaklaş, diğerine 1000 metrede patinaj yap.
    umarız yakında düzeltilir.selmaya katılıyorum.

  29. YAKAMOZ_ dedi ki:

    google earthhhh bunu deneyin arkadaşlar.süper ordan da izleyebilirsiniz dünyayıııııı ve de türkiyeyi

  30. baba dedi ki:

    nokta görünüm istiyozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  31. ... dedi ki:

    eğer yaklaşmak istiyorsanız google eath tan bakabilirsiniz.. yani büyütecek ne var bunda anlamadım?..

  32. raptime dedi ki:

    nokta gorunum ıstıyoruz.! bune yaaa..! adamlar uydudan evlere ınıyo bızm
    uydu….ßilmmne bilmmne.. yorumlara baq hep karamsarlık hep karamsarlık coq bılıyosanız oturun kendınız yapın Allah Allah’ya ..!

Bir Cevap Yazın

