İlginç İş Başvuru Formu

Yayınlandı: Kasım 11, 2007 / Eğlence & Mizah
Tamamen gerçek bir olay!!!!!!!!!!!!
Yaşanmış bir iş başvuru hikâyesi

Yeni Şafak Gazetesi yazarı Mustafa Özel’in köşesine

taşıdığı,yaşanmış çokilginçbir iş başvurusu hikâyesi: Alttaki işbaşvuru formunu dolduran Mehmet Tartar’ın
başvuru formuna yazdığı cevaplar:

1. Adınız Soyadınız:
Mehmet Tartar

2.Yaşınız:
Yirmi sekiz.

3) Şirketimizdeki hangi pozisyon için Başvuruyorsunuz?
Mümkünse yatay bir pozisyon için. Eğer daha ciddi bir cevap


istiyorsanız, ne işolsa yaparım.

Şart öne sürebilecek durumda olsaydım, buradabu formu
dolduruyorolmazdım.
4. Düşündüğünüz ücret:
Aylık 5.000 YTL maaş artı yıllık kârdan yüzde 10 hisse!
Eğer bu mümkün değilse, siz bir ücret Önerin, ben size evet
yahuthayır derim. 5. Eğitiminiz?
İdare eder 6. Son işiniz.
Sadist bir şefin deneme tahtası olmak.

7. Son ücretiniz:
Hak ettiğimin çok altında.

8. Önemli başarılarınız:
arakladığım kalemlerden muhteşem bir kolleksiyonum var;

evdesergiliyorum. 9. İşten ayrılma sebebiniz:
Bkz. Cevap 6. 10. Size ulaşabileceğimiz saatler:
Banka
atm’si gibiyim: 7/24.
11. Çalışmak istediğiniz saatler:
Pazartesi, Salı ve Perşembe 13.00-15.00 arası. 13. Şimdiki işvereninizle görüşebilir miyiz?
İşverenim olsa burada olmazdım.

14. Fizik durumunuz 20 kilogramdan fazla taşımanıza engelMİ?
Belli olmaz, ne taşıdığıma bağlı.

15. Otomobiliniz var mı?

Evet, ama soru yanlış sorulmuş.

“Çalışır durumda bir otomobilinizvarmı?” diye sorsaydınız,
cevabım farklı olurdu. 16. Daha önce bir yarışma veya madalya kazandınız mı?
Madalyam yok ama lotoda iki kere 3 tutturdum.

17.Sigara içiyor musunuz?

Otlanacak bir enayi bulabilirsem.

18. Beş yıl sonra ne yapmayı hayal ediyorsunuz?
Bana tutkun zengin bir fotomodelle Bahama Adaları’nda yaşamayı.
Bir yolunu biliyorsanız bunu beş yıl beklemeden de yapabilirim.

19. Yukarıdaki bilgilerin doğruluğunu taahhüt ediyor musunuz?
Hayır, ama sıkıyorsa aksini iddia edin. 20. Sizi bu başvuruyu yapmaya iten gerçek sebep nedir?
Birbiriyle tutarlılık derecesini kestiremediğim iki cevabım var:
a) İnsan sevgisi ve tüketicilerin iyi beslenmesine katkıda bulunma
arzum. b) Gırtlağıma kadar borca batmış olmam..
Sonuç: Mehmet Tartar işe alındı.

____________________________________________________________________

Daha ve Fazlası İçin Lütfen Forum Sayfamızı Ziyaret Edin…

http://forum.dostlukvadisi.org

yorum
  1. FERHAN dedi ki:

    süpersin sen ya Mehmet Tartar. gerçekleri söylemek lazım. işin gerçeğini mizahi boyutla anlatmışsın. orada süslü püslü laflar edeceğimize tabiiki gerçekleri söylemek en iyisi. bilmiyorum 5.000.-YTL. maaş alıyomusun ama işe alındığına göre adamlar senin bu yönünü sevmiş olacaklar 🙂

  2. Selda Yedekci dedi ki:

    Ben bu insanin tahsilini merak ettim.

  3. pınar dedi ki:

    gayet akıllı bi adam.bravoo valla 🙂

  4. çiler dedi ki:

    bravo helal olsun ole bı ısyerıne eleman arayan varmı?

  5. joyful dedi ki:

    güzel bir şaka …

  6. mert dedi ki:

    işe alınma sebebi.dürüst olması..bazı insanlar gibi atmamış.samimi olmuş olay buudur helal

  7. fadime dedi ki:

    valla mehmet tatara helal olsun riskli bir davranışta bulunmuş işe alınması sürpriz gibi cevaplar her patronun kabulleneceği türden değil demekki patron da şakacıymış…………

  8. SuaT dedi ki:

    ya adam akıllıymış işverende kalemleri gözden çıkarmış…. adam kalem hırsızı yaww :)):) güzel bişey şanslıymış…

  9. Orhan dedi ki:

    bu hikayenin yurt disinda gecmis versiyonunu duymustum baya bir sure once is basvurusunda verilen cevaplar da tesadufe bakin ki ayniydi 😛

  10. GÜL GERÇEK dedi ki:

    Bu tutuma o yaklaşımı gösteren yönetici / patron esas tebrik edilmesi gereken bence. Helal olsun, delikanlılığa halel getirmeyip delikanlılığa prim veren DELİKANLI ‘ lara !!

  11. NEBULA dedi ki:

    gercek olup olmadıgı konusunda emin değilim ama gercekten süslenmiş mükembel bir baş vuru eseri ortaya cıkmış…iş arayan şahsı ve iş vereninde samimi insanlara duydugu güveni tebrik ediyorum…harika bişey..bence bu adam o iş yerine ortak olmuştur…

  12. siyabend dedi ki:

    bu tamamen amerikadan alinmis bir örnek..orda mc donalds a basvran kisinin verdigi cevaplar sadece türkceye cevirilip sanki özgün bir olay gibi verilmiski, buna sadece ayip denir

  13. askeri dedi ki:

    bence işyerindeki denyo pozisyonu için alınmıştır.patron da akıllı kendine stress ağacı bulmuş bunaldıkça yaslanacak

  14. HUSEYİN OZER dedi ki:

    ben hüseyin üniversite de okuyorum yazık bana parasızım tarih bölümüne okuyorumburdan çıkınca bir halt olacağını sanmıyorum gerçi buraya başvurunca sanki birşey olacak napayım çaresizlik ilerde çocuklar baba ciklet çokalata demeye başlayınca sıkıntı çekmemek için iş arıyırum lütfen bana iş vverin…çocuklarımız çokalata yesin baba bize çokalata yedir kampanyası açalım bende iş aramayayım……

  15. emre zorbey dedi ki:

    mustafa ozel benim hocamdir kendisine bu olayi sordugumda gercek olmadigini soyledi tartismalar sob bulsun artik.

  16. yafes dedi ki:

    yok artık

  17. YEŞİM dedi ki:

    hayretler içerisinde okudum ve sonunda dava acılabileceğını düşünmüştüm ki sonunu görünce koptum,şöyle düşünüyorum demek kbeyefendı çok dürüst olduğu için iş’e alınmış.ı

  18. SERKAN dedi ki:

    BU YAZI İLK DEFA AMERİKADAKİ BİR ŞİRKET İÇİN YAPILAN BİR BAŞVURU OLARAK ÇIKTI İNTERNET SEMALARINA… AMA MİLLİYETÇİ BİR ARKADAŞ OKURKEN YAKINLIK DUYALIM DİYE OLACAK Kİ İSMİ MEHMET TARTAR OLARAK DEĞİŞTİRMİŞ.. KELİMESİ KELİMESİNE AYNI AMA İSİM DEĞİŞİK. NEYSE O SORUN DEĞİL ZATEN… ÇOK OKUDUM BU YAZIYI İNTERNETTE.. NEŞELİ BİR YAZI AMA GERÇEKMİ EFSANEMİ BİLİNMİYOR HALEN…
    AMA ŞUNU SÖYLİİM, OLAYIN TÜRKİYEDE OLMADIGI NERDEN BELLİ? BU BAŞVURUYU ALAN KİŞİ BİR TÜRK ŞİRKETİNDEKİ YETKİLİ OLSA OKUMADAN YIRTAR ATAR ÜZERİNE Bİ DE “DALGA GEÇİYO …. …..MUN ÇOCUUU” DİYE KÜFÜRÜ BASARDI 🙂

  19. ahmet çoruk dedi ki:

    gerçekleri söylemek her insanın harçı değildir ama gelin görün ki burası türkiye şimdi düşünüyorum atatürk hayatta olsaydı hiç bi türk evladı işsiz kalmazdı kaçakçılık olmazdı hiç kimse vergi kaçırmazdı ama dediğim gibi atatürk öldü ve burası türkiye

  20. oslem dedi ki:

    Aslında işe gerçekten ihtiyacı olmayan bi Türk de öylesine denesin bunu. Çalışanlarının serbest fikirle çalışmalarını destekleyen bi patron buna benzer cevaplara iş verir… =)

  21. ahmet çoruk dedi ki:

    burasıı türkiyee başka söz bulamıyorummm

Bir Cevap Yazın

