Yalnızlık Koyar Adama

Yayınlandı: Kasım 11, 2007 / Video
* Gecenin bi saati sokakta yürürken kendi ayak seslerinizi duydugunuz an.

* Günes dogmadan uyumadigin ve geceleri yasamaya basladigin, sokaga ciktiginda günes isiklarinin gözünü rahatsiz ettigi anlar.

 
* Düs sokagi sakinleri grubunun tüm sözlerini farkinda olmadan ezberlemis oldugunu farkettigin an.
 
* Uykudan uyanip kafanizi duvarlara vuracak kadar basagrisi cektiginizde agri kesici getirmesini isteyeceginiz kimsenin bulunmamasi ve basinizi avuclarinizda sikarak agri kesici aradiginiz an.
 
* Mahallenin bakkal amcasina gidip ivir zivir almak istiyorum derken kendi sesinizin size yabanci geldigi ve o gün ilk cümlenizi kurdugunuzu farkettiginiz an.
 
* Okulunuzda derse girip sinifinizda sadece 6 kisinin ismini bildiginizi farkettiginiz an.
 
* Sigaranizin midenizi rahatsiz edip uzun zamandir bisi yemediginizi acikmis olabileceginizi farkettiginiz an.
 
* Televizyonu teybi radyoyu ve hatta telefonunuzu kapatip bir mum yakip mumun citirtilarini dinlerken sersem sersem mum isigini bikmadan izlediginiz an.
yorum
  1. sumos dedi ki:

    cok dogru. bu yazı burda yayımlandıgına gore bu durumda cok kisi var ve beni rahatlattı bunları yasayan tek insan ben degilmisim diye. ama sanki beni anlatıyo yaaa. cok etkilendimm

  2. Shirin dedi ki:

    Yalnızlığın ne kadar can yakıcı olduğunu ve acıyı ruhtan öte insanın etinde hissettirdiğini ancak yalnız kalınca anlıyor insan. Çok yazı yazmıştım yalnızlıkla ilgili çok söz söyledim. Ama şimdi yalnızım, uzun bir süre yapayalnız olacağım ve şimdi söyleyecek sözüm yok. Çünkü yazılanları yaşıyorum, anlatamıyorum, anlatsam da biliyorum ki böylesine bir yalnızlığı ancak yaşayan bilecek.
    Ey yalnızlar, yaşadıklarını ve hissettiklerini anlatacak kimsesi olmayanlar, bu da geçecek unutmayın, kuşkusuz herşey geçer de bazı şeyler hani ezer de geçer insanı, öyle işte. Ezip geçse de geçecek. Umudunuzu yitirmeyin. Bir hasta için ilaç ne ise bir yalnız için de umut o dur.

Bir Cevap Yazın

