Windows Kapanış Mesajları

Yayınlandı: Haziran 1, 2008 / Eğlence & Mizah

» Oturumunuz Sürece bir hatamız olduysa affola. Şimdi bilgisayarınızı kapatabilirsiniz Bill Gates ‘ iyi günler ‘ diler. Nereye İsterseniz Oraya !

» Kah güldük kah eğlendik yeri geldi üzüldük, ağladık, kızdık… Ancak her güzek şey gibi bu oturumun da sonuna geldik… Yeni bir orturmda görüşmek üzere… Microsoft’la Kalın…

» Gidiyorsun ama!ya dönemezsen? hadi hakkını helal et Bill Gates’in duaları senin üzerine olsun

» Windows kapatılıyor bu katliyama sessiz kalmayın! Her gün dünyada onbinlerce windows kapatılıyor… bunların yarısından çoğu orjinal bile değil… Bırakın açık kalsın…

» Bu akşam da bizlerle ayrılan sürenin sonuna geldik yarın aynı saatde buluşmak ümidi ile esen kalın…

» tamam kapat bakalım ama bir sonraki oturumda bazı şeyler bıraktığın gibi olmayabilir…

» Beni böyle istediğiniz gibi kullanıp sonra kapatamazsın asıl ben seni kapatıyorum…

» Bugün de kazasız belasız atlattın…

» Verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz.

» Şimdi kapanıyourm ama, kullanılırken ettiğin küfürleri anlamadım sanma… Bir dahaki oturumda sorarım ben sana…

» Müsadenle Kaçıyorum, Sahip…

Bir Cevap Yazın

