"Seni Seviyorum"a Verilen Cevaplar

Yayınlandı: Temmuz 27, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

1.”Seni Seviyorum” : Hadi ya Çok ilginç. ee Sonra…

2.”Seni Seviyorum” : Yeni Parola Bu mu, Ben Ne Diycem Peki?

3.”Seni Seviyorum” : Güzel… Peki Başka Çeşidin Veya Şuben Var mı?

4.”Seni Seviyorum” : Allah Razı Olsun.

5.”Seni Seviyorum” : Olur, Sarayım mı Burda mı Seveceksin?

6.”Seni Seviyorum” : iyide Bunun Sosyal Güvencesi, Sigortası Falan Var mı?

7.”Seni Seviyorum” : Net mi? Brüt mü?

8.”Seni Seviyorum” : Ömrünü, Enerjini Daha Faydalı işler için Harcasana Canım.

9.”Seni Seviyorum” : Elinden Başka Bir Halt Gelmez ki Zaten

10.”Seni Seviyorum” : Teoride mi? Pratikte mi?

11.”Seni Seviyorum” : Havalardandır, Banada Oluyor Bazen.

12.”Seni Seviyorum” : Neden? Bende Benim Bilmediğim Birşeyler mi Gördün?

13.”Seni Seviyorum” : Çok Hoş… Peki Başka Ne Gibi Hünerlerin Var?

14.”Seni Seviyorum” : Üzülme, Zamanla Geçer.

15.”Seni Seviyorum” : Anlaşıldı. Tamam…

16.”Seni Seviyorum” : Ne güzel seninle beraber beni seven iki kişi olduk böylece

17.”Seni Seviyorum” : Beni bu işlere karıştırma ne olur

18.”Seni Seviyorum” : Sende senin beni sevişini seviyorum

19.”Seni Seviyorum” : Sende seni seviyorum. Ee şimdi ne olacak

20.”Seni Seviyorum” : Hayır izin vermiyorum! Bugün beni seven yarın kediyi köpeği de sever. Olmaz, ben
ciddi biriyim

21.”Seni Seviyorum” : Teşekkür ederim… Bu benim için büyük bir şeref… Sevgine layık olmaya
çalışacağım. Büyüklerimi sevip küçüklerimi koruyacağım.

22.”Seni Seviyorum” : Gücün bana mı yetiyor? Akranlarını sevsene!

23.”Seni Seviyorum” : Bu neye cevap olacak, neyi çözecek peki?

24.”Seni Seviyorum” : Sen aşmışsın, ben artık ne desem boş…

25.”Seni Seviyorum” : Seni sevmek demek, beni görmek demek değildir. 26.Bu fani vücudum elbet bir
gün toprak olacaktır fakat sevgin ilelebet payidar kalacaktır.

27.”Seni Seviyorum” : Her vakit ağaç dik Türkiye çöl olmasın, güler yüzün gül yanağın solmasın, ben
öleyim sana bir şey olmasın.

28.”Seni Seviyorum” : Utanmadan bir de bunu yüzüme karşı söylüyorsun ha… Yıkıl karşımdan.

Reklamlar
yorum
  1. hüseyin bayar dedi ki:

    29 evet bende beni seviyorum
    30 neden marifetmi bu
    31 hadi yaa yemin et
    32 bu neyi değiştirirki
    vs vs

  2. djjj dedi ki:

    32— sevmektan baska şansin yok zaten.
    33– a canıımm ne zaman basladın sevmeye..
    34– anladım. kac lira lazım…
    35– sevmek demek demek ne demek demek…

  3. büşbüş dedi ki:

    36. hm..
    37. ya ilginç herkes aynı şeyi söylüyor buaralar

  4. pirifani dedi ki:

    40.sendemi

  5. nevin genc dedi ki:

    seni seviyorum haaaa

  6. toprakkokar dedi ki:

    seni sewiyorum çünkü…sana ihtiyacım war
    seni sewiyorum çünkü…seni sewdiğim için ihtiyacım war
    hangisi sizin sewginiz?

  7. raptime dedi ki:

    41.Harbimi..!
    42.Ciddi olamazsın..
    43.Yemin et!.
    vs.vb.vc xD

  8. lea dedi ki:

    44. ah canim Allah rahmet eylesin daha çok gençtin :)))
    45. bi dra gozuk belki kalici biseydir allah gostermesin :)))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s