Hazır Cevap Kadınlar

Yayınlandı: Ağustos 24, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Hazır Cevap, böyle kadınlar düşman başına..

Adam: Daha önce tanışmamış mıydık?
Kadın: Evet Hayvan Hastanesi’nin danışmasında çalışıyorum.

Adam: Daha önce sizi bir yerlerde görmemiş miydim?
Kadın: Evet. Bu yüzden artık dışarı çıkmıyorum.

Adam: Sana mı gidiyoruz, bana mı?
Kadın: İkisine de. Sen kendi evine, ben benimkine.

Adam: Haydi bırak numarayı. İkimiz de bu barda aynı nedenle bulunuyoruz.
Kadın: Evet. Hadi bir kaç piliç tavlayalım.

Adam: Bir kadını nasıl mutlu edeceğimi bilirim.
Kadın: İyi. O zaman beni rahat bırak.

Adam: Sana kendimi hediye etmek istiyorum.
Kadın: Basit hediyelerden hoşlanmam.

Adam: Senin için dünyanın sonuna giderim.
Kadın: İyi. Benim için orada kalır mısın?

Adam: Nesin sen, lezbiyen mi?
Kadın: Ya sen, alternatifi misin?

yorum
  1. minoş dedi ki:

    süperrrrr ya çok tuttum

  2. KIVRAK ZEKA dedi ki:

    GÜNLÜK HAYATTA KESİNLİKLE KULLANMALIYIM….;)))TEŞEKKÜRLER…
    DİPNOT:HAZIR CEVAP BAYANLAR HER NE KADAR UKALA GİBİ GÖZÜKSE DE UNUTULMAMALIDIR Kİ ERKEKLER HAZIR CEVAP BAYANLARDAN HOŞLANIRLAR…

  3. ekenazya dedi ki:

    kadınlar herzaman heryerde kıvrak zekalarını kullanmayı bilirler erkeklere tamam olur sen bilirsin derler ama yine bildiklerini okurlar ,eeeeeeee boşuna dememişler her başarılı bir erkeğin arkasın bir kadın vardır diye demekibişeyvar….

  4. Cuneyt dedi ki:

    Birde su yazilanlara hazir cevap verilse?

    *Bir telefon rehberi yazmaktayım, senin de numaranı alabilir miyim?
    • İlk görüşte aşka inanır mısın, yoksa etrafında bir kaç tur daha atayım mı?
    • Kellogs Frosti mi yiyorsun, içimdeki kaplanı uyandırdın.
    • İşte ben geldim, diğer iki dileğin nedir?
    • Büyülü bir kol saati aldım, üzerinde iç çamaşırın olmadığını söylüyor, (…) pardon saati 1 saat ileri almışım?
    • Eve gidip sevişelim mi, yoksa içkini bitirinceye kadar bekleyelim mi?
    • Yeterince çekici miyim, yoksa biraz daha içecek misin?

    • Ayakkabıların çok güzelmiş, sevişelim mi?

    • Telefon numaramı unutmuşum, seninkini ödünç alabilir miyim?

    • Bu şehirde yabancıyım, bana evinin yolunu tarif edebilir misin?

  5. perim:) dedi ki:

    süperdi koptum:)
    hazır cevap olamaya devam kızlr:)

  6. aslı dedi ki:

    cüneyt e hazır cevaplar:
    1.soruya cvp: numaracılara numara vermiyorum
    2. pervane olsanda işe yaramaz zahmet etme
    3. bu kaplana dikkat et ısırırsam kopartırım.haha
    4.diğer iki dilek hakkımı da geldiğin yere geri dönmenden yana kullanıyorum
    5 o saatin durmuş ve hiç çalışmayacak.
    6.içki bahane seninle sevişmek eminim işkence.içkim hiç bitmesin isterim.
    7 evet çekicisin ve çekip gideceksin.

  7. kadın dedi ki:

    Çok süper paylaşım olmuşm teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

