Canım Türkiyem :)

Yayınlandı: Eylül 28, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Istiklal caddesinde, 9-10 yaslarinda, buyuk olasilikla tinerci, iki cocukla
konusuyor polis. Birisine sordu;”Nerede oturuyorsun sen, evin nerede senin?”.Cocuk: “Evim filan yok, orada burada uyuyorum”. Polis oburune dondu:
“Peki sen?”.Ikinci cocuk: “Komsuyuz!” :)))

xxxxxxx

Az once is icabi Isparta’da bir musterimizi aradim.Telefonu acan kibar bayana ilgili kisinin mail adresini sordum.
Hanimefendi gayet kibarca; “Bizim burada internet cekmiyor” dedi.

xxxxxxxx

Cuma aksami gecenin bir yarisi Arnavutkoy’de taksi ariyordum.
Fakat etrafta bir tane bile yoktu.Arabasini park etmis yemek yiyen bir taksi soforu gordum.
Adama yaklasip, “Abi musait misin?” dedim.
O da, “Ehliyetin var mi?” diye sordu.Taksim’e kadar taksiyi ben kullandim,o pasa pasa yemegini yedi.Bunu hangi
ülkede yasayabilirsin.

xxxxxxxxx

Izmirliler bilir, toplu tasimada Kentkart uygulamasi vardir.Karta para yuklersiniz, otobuslerde manyetik okuyucuya tutarsiniz veokuyucu okuduguna dair sinyal sesi verir. Kentkart uygulamasinin ilk
yiliidi.Yasli ama cok tonton bir teyze elinde Kentkartla otobuse bindi.
Nedense karti soforun suratina dogru tuttu(Herhalde paso gibi gosterilecek
zannetti).Sofor iki-uc saniyelik saskinlik periyodunu atlattiktan sonra,
“Biiiiip!” dedi. Teyze bi sey olmamis gibi gecip soforun arkasina oturdu.Otobusteki herkes kahkahalarla gulerken bense soforun zekasina hayran
olmustum.

xxxxxxxxx

Bir gun yolda giderken kaset satan bir dukkanin caminda aynensoyle bir
yazi gormustum:”Arabalar icin cistakli muzik gelmistir.”

Bir Cevap Yazın

