Buyrun Bir Fıkra Daha :)

Yayınlandı: Ekim 5, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Adamin biri bir kahveye girer ve “Millet bana bakin!..
Size söyluyorum!. Tam
30 sene sonra ben bu kahveye gene geleciğim” der ve çıkar.
Kahvedekiler “Adam deli herhalde” diye fazla önemsemezler.

Ve aradan 30 sene geçer. Aynı adam kahveye gene gelir ve der ki:

-“Hatırladınız mı beni millet. Size demistim 30 sene once, ben yine
geleceğim diye. İşte geldim” der.

Kahvedekiler tabi ki şaşırır.

Adam devam eder. “30 sene sonra gene geleceğim bu kahveye” der. Ve
gider. Aradan bi 30 sene daha gecer. Nesil değişmiştir 30 sene onceki
insanlarin cocuklari kahvede oturmaktadir artik. Adam kahveden içeri
girer. “Bana Bakın

Millet Ben Sizin babalariniza söyledim. Size de söyluyorum 30 sene
sonra ben
bu kahveye gene gelicem” der ve çıkar.
Kahve milleti gene bunu takmaz. Aradan 30 sene geçer ve adam gene
gelir. “Beni hatırladınızmı millet 30 sene önce tekrar gelicem demiştim,
işte geldim ve 30 sene sonra gelip sizin cocuklarinizada aynı şeyi
söylicem” der ve gider.
Aradan bi 30 Sene daha geçmiştir. Ve adam Gene Kahveye gelir. “Bana
Bakın Millet Ben sizin dedelerinize söyledim. Babalariniza söyledim, şimdi
size söylüyorum tam 30 sene sonra ben bu kahveye gene gelicem” der ve
gider. İçlerinden birisi “Arkadaslar bana bu olayi dedem anlatmisti. Gelin
hocaya gidelim, bu adam niye ölmüyor, nedir bunun hikmeti? diye soralım”
der. Ve bir hocaya giderler. Hocaya durumu anlatirlar. Hoca “Ben bu gece
rüyaya yatayim. Azrail ile konusayim. Bakayim niye canını almıyor bu
adamın, size yarın haber veririm” der.
Ve gece ounca hoca ruyaya yatar. Rüyasinda Azrail ile konusur. “Ya
Azrail!. Sen bu şahısın canını niye almıyorsun”
Azrail “Zamanında bu adam bir dilek diledi. Ve bu dilegi kabul
oldu.Onun icin” der.
Hoca “Ne diledi Ya Azrail” diye sorar .
Azrail, “Allah’ım bana milli piyangodan büyük ikramiye çıkana kadar
canımı alma diye diledi” der.
Hoca “E Allah istese buna büyük ikramiyeyi cikartamaz mı?”
Azrail “Çıkartmasına çikarir da BİLET ALMIYOR Kİ BİR TÜRLÜ!…….”

Reklamlar
yorum
  1. çok guzel dedi ki:

    guzel

  2. mustafa dedi ki:

    O adamın yerinde ben olsam hiçbir zaman bilet almam, talih oyunu falan oynamam

    Güzel bri fıkra

  3. ekenazya dedi ki:

    çokgüzel oldukçakomik beni güldürdü….

  4. yasemin dedi ki:

    YAAA BENDE Bİ ŞEY OLCAK SANDIM OKUYOM BİDEE BEĞENMEDİM

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s