Burası Türkiye :)

Yayınlandı: Ekim 19, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Alkollü araç kullanırken kaza yaptığı için
sigortadan para alamayan bir kişi yazıyor:

Kanımda 2.10 miligram alkol buldular ve bu yüzden para vermiyorsunuz. Insaf
edin. Soruyorum size; insanın 8 litre kanında bu kadarcık alkol olsa, çok mu?"
 


Temkinli ve ileri görüşlü bir kişinin mektubu:

Arabamı birkaç gün için arkadaşıma ödünç vereceğim. Ancak arkadaşım çok sakar ve
beceriksizdir, büyük bir ihtimalle kaza yapar. Böyle olursa bana ödeme yapar
misiniz?"
 

Adam arabasıyla giderken bir bisikletliye çarpmış Sigorta
sirketine yaziyor:

Itiraf edeyim ki, kimsenin gelip gelmediğine bakmadan kavşağa girdim. Ama ne
yapabilirdim, daha bir saat önce de oradan geçmiştim ve kimse yoktu."
 


Bir kaza bildirim tutanağından:

Ileriye doğru çıkmak isterken öndeki arabanın arka farlarına çarpıp kırdım.
Tabii hemen geri çekildim. Ama geriye giderken bu defa arkamdaki arabanın ön
farlarına çarpip onu da kırdım. Gecmiş olsun demek için kapıyı açtığımda ise bu
defa yandan geçen bisikletliye çarpıp yere devirdim.

Ehliyetinde gözlükle kullanır ibaresi yer almasına rağmen
gözlüksüz olarak araç kullanan ve kaza yapan surucu yazıyor:

Ehliyetimde yazıldığı üzere, kaza sırasında gözlüklerimi takmadığım için bana
ödeme yapılmayacağını öğrenince çok şaşırdım. Sizi temin ederim ki, o
bisikletliye çarpmamda hiçbir kabahatim yok. Çünkü onu görmedim

Bir Cevap Yazın

