Bankacı – Müşteri Diyalogları

Yayınlandı: Kasım 9, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

B:Bankacı M:Müşteri

M:Bir kredi kartı başvurum vardı, kabul oldu mu acaba?
B:Ne yazık ki 250 ye karşı 300 oyla reddedildi…

M: Arkadaşlara kredi kartı geldi bana gelmedi?…
B:Bundan sonra arkadaşlarınızı daha dikkatli seçin….

M:Kartımın limiti neden bu kadar düşük?
B:Uluslararası para piyasası dengelerini bozmak istemedik….

M:Yarın gidip bankadaki tüm paramı çekiyorum…
B:Bunu yaparsanız tarih sizi affetmeyecektir…

M: Genel Müdürlüğünüzün telefonunu alabilir miyim?
B:Veriyim ama, kontür milletlerarası yazıyor…


M:Ekstrem bana ulaşmıyor ve sürekli faiz ödüyorum!…
B:Nereden geliyor bu değirmenin suyu…

M: Dün kartımı kaybetmiştim şimdi buldum. Bakar mısınız harcama olmuş mu?
B:Sayenizde ekonomi %1,2 büyümüş…

M:Yauv kardeşim 10 dakkadır müzik dinletiyorsunuz adama…!
B:Güzel sanatların hangi dalına tahammül edebilirsiniz ki?

M: Orada sizin üstünüz yok mu?
B:Hayır yarı çıplağız…

M:Bana müdürünüzü bağlayın onunla görüşmek istiyorum!..
B:İtalyanca biliyor musunuz?

M:Maaşım yatmış mı, bakar mısınız?
B:Maaş göremiyorum ama bir servet bu gün itibariyle hesabınıza yatmış…

M: Sizin yeriniz nerde?
B: Her zaman yanınızda

M:Yav beyefendi ben kartımla 300 milyon nakit avans çektim bunun faizi günlük mü
işliyor?
B:Acısını her an hissedeceksiniz…

M:Borcumu iki ay ödemezsem kartım takibe girer mi?
B: Fazla uzağa kaçamaz….

M: Ya bir kartı teslim edemediniz 10. arayışım bu sizi….
B:Haklısınız, çok yıprandık ikimiz de bir süre görüşmesek….

M:Kısa vadede hangi enstrümana yatırım yapmayı tavsiye edersiniz?
B:Parayı veren düdüğü çalar.

M: İnanmıyorum 10 milyon için 7 milyon faiz gelmiş…Allah hepinizin
cezasınıversin!…
B:Bunun için fax çekmeniz gerekiyor…

M: Provizyon alamıyoruz, Bankanızı arayınız diyor.
B: İşiniz düşmese hiç arayıp soracağınız yok vallahi

yorum
  1. samiye dedi ki:

    çok hoştu

  2. mert dedi ki:

    fena degil yaaa cok komıs deil bence daha iyi olabılırdi…

Bir Cevap Yazın

