İnşaat Ustasının Mektubu :)

Yayınlandı: Aralık 21, 2008 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Sayın şantiye şefim;

Is kazası tutanağına planlama hatası diye yazmıştım. Bunu yeterli görmeyerek
ayrıntılı anlatmamı istemişsiniz. Su anda hastanede yatmama neden olan olaylar
aynen aşağıda anlattığım gibi olmuştur:

Bildiğiniz gibi ben bir duvar ustasıyım. İnşaatın altıncı katındaki isimi
bitirdiğim zaman biraz tuğla artmıştı. Yaklaşık 250 kg kadar olduğunu tahmin
ettiğim bu tuğlaları aşağıya indirmek gerekiyordu. aşağıya indim, bir varil
buldum, ona sağlam bir ip bağladım ve ardından altıncı kata çıktım. İpi bir
çıkrıktan geçirip ucunu aşağıya saldım. Tekrar aşağıya indim ve ipi çekerek
varili altıncı kata çıkardım. İpin ucunu sağlam bir yere bağlayıp tekrar yukarı
çıktım. Bütün tuğlaları varile doldurdum. Aşağı indim, bağladığım ipin ucunu
çözdüm. İpi çözmemle birlikte birden kendimi havalarda buldum. nasıl bulmayayım?
Ben yaklaşık 70 kiloyum. 250 kilogram varil süratle aşağıya düşerken beni yukarı
çekti.

Heyecan
ve şaşkınlıktan ipi bırakmayı akil edemedim. Ben yukarı çıkarken yolun
yarısında, aşağı inmekte olan tuğla dolu varille çarpıştık. Sağ iki kaburgamın
bu sırada kırıldığını sanıyorum. Tam yukarı çıkınca, iki parmağım iple beraber
çıkrığa sıkıştı; Parmaklarım da bu sırada kirildi. Bu esnada yere çarpan varilin
dibi çıktı ve tuğlalar etrafa saçıldı.

Varil hafifleyince, bu sefer ben aşağı inmeye varil ise yukarı çıkmaya başladı
ve yolun yarısında yine varille çarpıştık!.. Sol bacağımın kaval kemiği de bu
sırada kirildi. Ben yere düştükten sonra ipin ucunu haliyle bıraktım. yukarı
çıkan varil yerçekiminden olacak hızla üzerime düştü. Ondan sonrasını
hatırlamıyorum. Gözümü açtığımda 6 gün geçmişti

 

                              Sevgilerimle Duvar
Ustanız

yorum
  1. raptime dedi ki:

    😀 guzeldı

Bir Cevap Yazın

