Ben Filistinli Çocuk

Yayınlandı: Ocak 9, 2009 / Genel Yazılar
Etiketler:, , , , ,

İsrail, kadın, çocuk demeden Filistin’e bombalar yağdırırken küçük Şeyma, Filistinli çocukların duygularına tercüman oldu. Göz yaşlarının sel olduğu o şiir

“Ben Filistinli çocuğum, yoksul aç… Bir dilim ekmeğe, bir yudum suya muhtaç…” diyen Şeyma’nın “Ben Filistinli Çocuk” adlı şiiri:

İzleyin Bu Kadar Olmaz Dedirten Bir Şiir… Dünya Buna Susuyorsa Şeyma’yı kimse duymuyor demektir.

  

http://tr.sevenload.com/pl/huKVbk5/500×408/swf

yorum
  1. DİLEK dedi ki:

    nerde insan hakları nerde bu insanlık yapılan resmen zulümdür işkencedir soykırımdır okuyanlara soruyorum bu dünyanın tek sahibi kanı bozuk amerikayla ş……. israilmidir bu vahşetin kendimize yapıldığını düşünüp binlerce masum insanın öldüğü filistine yardım eliimizi uzatıp bu gidişe son diyelim

  2. raptime dedi ki:

    parası İsrail’e gıden urunlerı satın almayalım bılmm farkındamısınız amabızım musluman ulkeler bu aralar cok dıkkatlı davrandılar ve İsrail’in Gelir kaynakları bıraz daha azalmıs boyle devam ederek bıle Son dıyebılırız..! Aldığımız Her bir marlbora İsrail’e Dört kurşun oluyomus bunları goze alaraq alısverıs yapalım Lütfen..!

  3. kübra dedi ki:

    allah yardım etsin onlara onları bu hale getirenler öbür dünya da çekecekler

  4. kübra dedi ki:

    allah yardım etsin onlara onları bu hale getirenler öbür dünya da çekecekler hep birlikte onlara 1 2 lira yardım edelim

  5. liseli aşık dedi ki:

    ben vu şiiri çok sevdim . özellikle o çoçuğun okuması gözümden yaşlar getirdi . helal olsun tek kelimeyle . gelin bizde elele verip israile lanet yağmuruna tutalım. KAHROLSUN İSRAİL FİLİSTİN SİZİN MEZARINIZ OLUR İNŞALLAH.o ölen çoçukların hesabını nasıl ALLAH A vericeksiniz

  6. kahrolsun israil dedi ki:

    zavallı çocuklardan,insanlardan ne istiyorsunuz?insanların ne günahı var?tek suçları müslüman olup Allah’a inanmak mı?ahirette Allah’tan kaçıp kurtulacağınızı mı sanıyorsunuz?size ne kadar büyük bir azap olduğunu bilmiyor musunuz?tabi Allah’a inanmayınca nereden bileceksiniz ki?arkanızda Amerika var diye mi güveniyorsunuz kendinize?Amerika’nın tahtı yerinde duracak mı sanıyorsunuz?Allah sizin kalbinizi mühürlemiş.doğruyu anlayamayacaksınız,göremeyeceksiniz.gücünüz ancak masumlara yetiyor.onların da bir canı var.onlar da sizin gibi insan.oturup da hatıra fotoğrafı çektiriyorsunuz Filistin’de,yakıp yıktığınız yerleri arkaplan yapıp.hangi insanlığa sığar bu yaptığınız?onlar cennette mükafatlandırılırken cayır cayır yanacaksınız o alevlerin içinde…beddua etmiyorum ama Allah sizi bildiği gibi ıslah etsin diyorum.hayvanlıktan başka bir şey değil bu.kıyamet günü öldürdüğünüz her çocuğun,attığnıız her bombanın hesabını soracaklar size.

  7. repuierd dedi ki:

    İSRAİL KAHROLSUN onların ne suçları var onlarda sizin gibi insan değilmi? birazda kendinizi onların yerine koyun….
    İSRAİL KAHROLSUN
    İSRAİL BATSIN
    İNŞALALLAH………….

  8. Şener dedi ki:

    aLLah belanızı wersin ne diyeyim diyecek laf bulamıorum :@:@

  9. zeynep dedi ki:

    cok yazık dıyorum ama asıl fılstınlılere deıl ısraıllılere yazık nasıl werıcekler o kadar cocugun annenın baabnın hesabını ahırette … aslında dıyecek bişi de bulamıorum ALLAH KAHRETSIN İSRAİLLİLERİ .(AMİN)

  10. ELANUR dedi ki:

    sizin şiirinizi okulda dinledim ve sizin bu klibinizi hep dinliyorum ve hep dinledigimde de aglıyorum batsın ısrailliler
    ALLAH cehennemde onlara ölmenin ve başkasını öldürmenin ahını veya azabını çektirecek sizi öldürüyorlar bakalım onlara göre ölmek ne demek görecez
    SİZLERDE BİZİM kardeşimizsiniz

  11. saffet kaya dedi ki:

    suç isralinde degil onlara sesimizi çıkarmaya engel olmayan sesiz kalan bizleriz. şimdiye kadar filistinli kardeşlerimizle olsaydık bunlar yaşanmamış olurdu.

  12. tugba dedi ki:

    ben sizin bu şiriniz cok begeniyorum hep dinliyorum allah o isralili cehenneme gider ler yha allah size yardım etsin o israliin alalh belasını versin

Bir Cevap Yazın

