Bilgisayarcının Aşk Mektubu :)

Yayınlandı: Mart 1, 2009 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Sevgili Pın@r Seni ram’inin alamayacağı kadar çok seviyorum. Zipsiz, zapsız
olduğun gibi…Seni ilk gördüğüm anda formatlandım. Bana öyle bir sistem
transfer ettin ki, hiç bir komut artık beni senden ayıramaz. Seninle çoklu
ortamlar da dahil, her ortamda mutlu olabileceğimi biliyorum.

Senin megahertz’in beni de ateşliyor. Bakışların beni taa derinden scan
ediyor. Sana çok güveniyorum, bu mektubumu başkasına forward etmeyeceğini de çok
iyi biliyorum.
Ben, seninle evlenecegim pın@r. Evleninceye kadar da söz; sana hiçbirşey insert
etmeyeceğim. Evlenmeden önce DR NORTON’dan randevu aldım, ikimiz de usulen bir
virus taramasından geçecegiz. Merak etme hiç bilmediğim software’lerle ilişkim
olmadı.

Senin için hardware’i taş gibi diyorlar, ancak biliyorsun ki benim için
software güzelliği hardware güzelliğinden önde gelir. Pın@r, seninle biz çok
dvd’ler seyredeceğiz. Sana evlilik yıldönümünde 24 hızlı rewritable dvd
alacağım. Pembe slotlu kasamız, içinde nurtopu gibi hard disklerimiz olacak.
Tatillerimizde ikimiz de birer windows gezgini olacağız. Daha sonra da ver elini
internet. Sana güzel görünmek için öyle çok çalışacağım ki, üç hafta sonra
karşına yirmibir inch plazma ekran gibi çıkacağım. Ondan sonra istersen beni
duvarına bile asabilirsin.

Akşamları dizlerinin üzerinde bir laptop gibi yatacağım. Asla uyku moduna
geçmeyeceğim pın@r. Biz seninle ışıkları kapatıp kucaklarımızda klavye sabahlara
kadar chat edeceğiz. Ancak ilk yıllarda senden biraz tasarruflu olmanı
isteyeceğim, onun için screen saver, standbye modu vs. anlarsın ya açık dikkatli
olmanı isteyeceğim.

Salonumuzun baş köşesine babamın eski 10 megabaytlık bilgisayarını koyacağım,
malum şark köşeleri bana hep çok sıcak gelmiştir, yanına da 5,25lik disketler. O
biçim nostalji olacak. Hatta yılbaşı akşamları tetris falan oynayabiliriz.
Kendimizi hep geliştireceğiz, zaman hangi ram’i gerektiriyorsa uyacağız.
Birbirimizden fikir download’unu bir gurur meselesi yapmayacağız. Aramızda ayrı
gayrı olmayacak, herkes birbirinin sörfüne saygı duyacak.

O seni istemeye anasını gönderen herifin sitesini crack ettim, anasını da
hack edeceğim. Ben geleneklere sadık kalmak istiyorum şeker Pın@rcıgım. TV
kartını kız tarafı alırmış. Seni, çeyiz sandığındaki emek emek doldurduğun cd-rom’larla
bekliyorum. Ben de sana amazon.com dan beş taşlı bir yüzük sparişi verdim bile.
Nikahımızda da real player çalacak… Home page’indekilere de çok selam, her
baytını öpüyorum.
 

Bir Cevap Yazın

