Aşk Böyle Birşey İşte

Yayınlandı: Mart 15, 2009 / Genel Yazılar
Etiketler:

Ask böyle bisey…..

 Bir kiz ve bir delikanli, bir motosiklet üzerinde 140 Km hizla
 gidiyorlar ve aralarinda söyle bir konusma geçiyor;

 Kiz : Lütfen yavasla, ben korkuyorum!

 Delikanli : Hayir, bak ne kadar eglenceli.

 Kiz : Lütfen, lütfen, çok korkuyorum!

 Delikanli : Peki, beni sevdigini söyle!

 Kiz : Seni çok seviyorum, lütfen yavasla.

 Delikanli : Simdi de bana sikica
saril!

 * Kiz delikanliya sikica sarilir


 Delikanli : KASKIMI alip, kendine takar misin? Basimi çok sıktı…

 ERTESI GÜN GAZETELERDE SÖYLE BIR HABER CIKAR:

 Motorsiklet Kazasi..!
 Motorsiklet fren arizasi nedeniyle bir binaya çarpti.
 Üzerindeki 2 kisiden sadece biri kurtuldu…

 Gerçek ise söyleydi;

 Yolun yarisinda, delikanli frenlerin bozuldugunu anlamis ama bunu
 kiza belli etmek istememisti.
 Bunun yerine, kizdan kendisini sevdigini söylemesini istemis ve
 kendisine son defa sarilmasini istemisti.
 Sonra da kendi ölümü pahasina, kizin basligi takmasini ve hayatta
 kalmasini saglamisti.

 Ask böyle bisey
iste….
 

Bir Cevap Yazın

