Güzel Bir Fıkra Daha :)

Yayınlandı: Mayıs 3, 2009 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Dursun çok feci bir trafik kazası geçirir… Koma halinde hastaneye
kaldırırlar. Tedavi olurken kendine gelir. Yatağında bakar ki bir kolu
yok… Hepten morali bozulur asabileşir. Bir taraftan da hastaneyi birbirine
katar:
Ben tek kolla nasıl yaşarım şimdi!
Diye bağırıp çağırır. Kendini hastanenin penceresinden atıp intihar
edeceğini söyler. Doktorlar başına toplanır bakarlar Dursun ciddi başlarlar
nasihata:
Bak evladım insan tek kolla da yaşayabilir ölmediğine şükretsene. Sonra
beterin beteri var. Geçen yıl Temel de kaza geçirdi. Onun iki kolunu birden
kesmek zorunda kalmıştık… Ama o senin gibi bağırıp hastaneyi birbirine
katmadı. Şimdi de gül gibi yaşayıp gidiyor. İnanmazsan git de bak.
Dursun bir an sakinleşir gider yukarı mahallede Temeli bulur. Bir de bakar
ki Temelin hakikaten iki kolu kesik ama Temel bahçede kıvır kıvır oynuyor
hem de nasıl oynuyor…
Bizim Dursunun kafası karışır ve hayretle Temele yaklaşır:
Ula Temel eyi ki seni gördüm yoksa hayatum gideyidi. Ula bizim bi kolumuz
kesildi diye intihar edeceğidum. Ama senin iki koli kesik vaziyette hem de
bi dansöz gibi oynamana karşı teselli oldum… Şu dünyanın haline bak benum
tek kolum kesildi diye intihar edecek kadar beyinsuzum sense iki koli yok
göbek ataysun… Derken Bizim Temel patlar:
Ula sen manyak misun ne göbek atmasi. Sırtım fena halde kaşuniyi…
Patlayrum.

yorum
  1. arzuyilmaz dedi ki:

    çok güzel ve komik

Bir Cevap Yazın

