Seviyorum Diyemedim

Yayınlandı: Mayıs 23, 2009 / Genel Yazılar
Etiketler:, ,

SEVIYORUM DIYEMEDIM NE VARSA SOYLEDIGIN,NE VARSA HISSEDILERN HERSEY YALANMIS.BU KADAR GECMI ANLAMALIYDIM? BU KADAR COKMU BAGLANMIS OLMALIYDIM? NEDEN EN BASINDA DEGILDE SIMDI?BENMIYDIM YUREGINE SECTIGIN OYUNCAK? 

KAYBOLAN ZAMANLAR YITIK UMUTLAR GELIRMI GERI.ISSIZDIM,YAPAYALNIZDIM,CARESIZDIM.KARANLIK VE TUKENMISTIM GITTIGINDE. SUSTUM SOYLEYEMEDIM.ICIM AGLIYORDUDA BIR DAMLA GOZYAS DOKEMEDIM. 

"SEVIYORUM" DIYEMEDIM.TOPRAGIN KOKUSUNU ,HAVANIN KOKUSUNU,CICEKLERIN KOKUSUNU HEPSINI BIR BIR CEKTIM ICIME BIR SENIN KOKUNDU BILMEDIGIM. 

ALAAKADAR OLMADIGIM NE VARSA BILDIM.HEPSINI EZBERLEDIM.YALNIZCA SENDIN BIR KELIME EDEMEDIGIM,SESINI BILEMEDIGIM,YUZUNU GORMEDIGIM,SADECE HAYAL EDEBILDIGIM BIR GUZELLIKTIN.DOLASIYORDUN DAMARLARIMDA SEN,SADECE KENDINI ANLATTIGIN KADARDIN.

BIRDE SENI ICIMDE  BUYUTTUGUM KADAR.SUSKUNDUM.TEK BASINAYDIM.ASIKTIM.YANMIS VEDE KAHROLMUSTUM GITTIGINDE.YASAMAK BILE ISTEMEDIM.OLMEYEDE CESARET EDEMEDIM. " SEVIYORUM " DIYEMEDIM.DUR DESEYDIM ,KAL DESEYDIM,KALIRMIYDIN BENIMLE? GITME! DESEM,DINLERMIYDIN BENI.

 SEVDIM SENI HEMDE AKLININ ALAMAYACAGI KADAR DESEYDIM INANIRMIYDIN?

 SENDE BENI EN AZ BENIM KADAR SEVERMIYDIN?OF!!!!  SEN BOYLE GITMEMELIYDIN.HANI BEN VAZGECILMEZINDIM.HANI UGRUMDA  HERSEYI GOZE ALIRDIN?HANI "CIK GEL" DESEM EN UZAK YOLLARDA  BANA VARIRMIYDIN? HANI IMKANSIZLIK DENEN  BIRSEY YOKTU? HANI SEVEN  HER ENGELI ASARDI? YEMINLERIN SOZLERIN HANI? O BUYUK SEVDAN NERDE HANI? SASKINDIM,YIKIK VE VIRANEYDIM SEN GITTIGINDE. GITMEZDIN’!! YA SEVSEYDIN YADA YOKLUGUNDA  DAYANAMAZ GELIRDIN .

 AMA GITTIN VE BAKAKALDIM ARKANDAN."SEVIYORUM" DIYEMEDIM.YALAN, YANLISLARIN, HATALARIN VEDE  PISMANLIKLARIN HEPSI SENIN OLSUN GELME.GITTIGIN YER , HIC OLMADIGIN DUNYAMDAN DAHA  FAZLA MUTLULUK VERMEYECEK SANA BILESIN. AFFIM YOK!!! NE SANA NEDE YAPTIKLARINA.VAZGECMISTIM,REST CEKMISTIM,SAVRULMUSTUM,HARABE VE YOK OLMUSTUM SEN GITTIGINDE.

YASAMADIKLARIMA PISMANLIK SOYLE DURSUN,YASADIKLARIMA LANET OLSUN.GERI DONME SANSIMIZ OLSA BELKI SOYLERDIM.TEK BIRSEY KALDI ICIMDE. "SENI SEVIYORUM" DIYEMEDIM.

Bir Cevap Yazın

