Onu Birgün Terkedeceğim

Yayınlandı: Haziran 7, 2009 / Eğlence & Mizah, Genel Yazılar
Etiketler:,

ONUNLA TANISTIGIMIZ ZAMAN BEN 14 YASINDAYDIM.O ISE BENDEN OLDUKCA YASLI.HAYATINA GIREN  ILK KISI BEN DEGILDIM VE SONUNCUSUDA OLMAYACAKTIM KUSKUSUZ.HERKES BU BERABERLIK ICIN YASIMIN COK KUCUK OLDUGUNU DUSUNUYORDU.ASLINDA HICBIRZAMAN YASINIZIN UYGUNLUGU SOZ KONUSU OLAMAZ BOYLE BIR ILISKIDE.ILK ONCELERÄ° SADECE YAKIN ARKADASLARIMLA PAYLASTIM KUCUK SIRRIMI .SADECE GONUL EGLENDIRIYORDUM ONUNLA(NE KADAR APTALMISIM).AILEME ANLATAMAZDIM .SANIRIM ""KIYAMETIN KOPMASI" DIYE ADLANDIRILAN DURUM  OLANCA GERCEKLIGI ILE CIKARDI KARSIMA.GIZLEDIM GIZLEDIM.BASLANGICTA COK SEYREK BULUSUYORDUK.DAHA SONRA BULUSMALARIMIZIN SAYISI ARTTI.GONUL EGLENDIRMEK DEMISTIM YA PALAVRA.COK ZAMAN  GECMESINE GEREK KALMADI HAYATIMDA KAPLADIGI YERI ANLAMAM ICIN. EVET ONU SEVIYORDUM.AMA YINEDE, AKLIMDA HEP AYNI DUSUNCE VARDI "ONUN TUTSAGI DEGILIM VE ISTEDIGIM ZAMAN TERK EDEBILRIM" BUYURUN  SIZE IKINCI PALAVRA.NE, ZAMANLA HAYATIMIN  HER SAFHASINA YERLESMESINI FARKETMEM YETTI ONU TERK ETMEME NEDE ANNEMIN  BIZI YAKALAMASI.ASLINDA BIZI YAKALADI DEMEM YANLIS,IZLERIMIZI BULDU,ARDINDA BIRAKTIKLARINI GORDU.KIZMADI BAGIRMADI.SADECE NASIHAT CEKTI.BILIYORDU CUNKU BULUSMAMIZI YASAKLAMASININ BIR SEY IFADE ETMEYECEGINI. OZAMANA  KADAR GIZLI DEVAM EDIYORDU,YINE GIZLI KALABILRIDI NEDE OLSA.

ZAMAN GECTIKCE  BIRBIRIMIZE BAGLANDIK,SU AN GERIYE DONUP BAKIYORUMDA,12 UZUN YIL GECTI VE VEREN TARAF HEP BEN OLDUM.O BANA SAHTE MUTLULUKLAR VERDI SADECE,BENSE HERSEYIMI.HERHALDE HAYATTA CANIMI VERECEGIM TEK O OLDU.ONUN ICIN KAVGA ETTIM,ONUN YUZUNDEN HASTA OLDUM AMA HIC BIR ZAMAN AYIRMADIM YANIMDAN ,AYIRAMADIM.BILIYORDUM NELERE YOL ACTIGINI,GORUYORDUM DA.ONCE ONU SEVMEYI OGRENDIM,SONRA NEFRET ETMEYI,BERABER OLMAYI ISTEMEDIGIM ANLARDA BILE YANIMDA OLMAYA DEVAM ETTIGINI GORDUM.IRADEMI YERLE BIR ETTIGINE,BENI KENDIMLE KARSI KARSIYA GETIRDIGINE SAHIT OLDUM.BASKALARINI KIRDIM ONUN YUZUNDEN VE BEN DAHA FAZLA KIRILDIM.INSANLARLA ARAMA GIRDI.ARKADASLARIM ONDAN NEFRET ETTI COGU ZAMAN.HATTA BEN BILE TIKSINDIM BAZEN ONDAN,BEDENIME VE RUHUMA SINEN KOKUSUNDAN.DUDAKLARIMA HER DOKUNUSUNDA BEN ONUN RUHUNDA CALIYORDUM,O BENIM BEDENIMDEN.O HER SEFERINDE YENILIYORDU KENDINI, BENSE GITTIKCE KOTULESIYORDUM.AMA BIR TURLU TERKEDEMEDIM.ASLINDA BIR KAC KEZ DENEDIM AYRILMAYI.HEPSINDE DE DONUSUM BIR ONCEKINDEN GUCLU OLDU.YOKLUGUNDA KIVRANDIM ,HASRETINDEN ALISMAYA CALISTIM AMA AKLIMDAN ATAMADIM.UZUN VE STRESLI GECELER HEP EV SAHIBIM OLDU.TIRNAKLARIMI YEDIM YETMEDI KURUYEMISE BASLADIM.AYRILIK KILO ALDIRDI.VE BEN HEP GERI DONDUM.HATTA SU AN BILE YANIMDA.AMA YINEDE YEMIN EDIYORUM BURADA HEPINIZIN ONUNDE . BIRGUN BIRAKACAGIM BU LANET OLASI SIGARAYI. ALINTI

Bir Cevap Yazın

