İlginç Bir Mektup :))

Yayınlandı: Kasım 15, 2009 / Eğlence & Mizah
Etiketler:, , ,

Ey Benim Candan Cigerden, Tuzdan Biberden, Domates Ve Hiyardan Ayrica Patlicandan Sevgili, Neseli, Cok Degerli, Az Uzuntulu, Hal Hatirli Ve Satirli Kahve Ortasi Cayin Alasi, Kelebek Yumurtasi, Erkeklerin Delikanlisi, Kizlarin Hastasi, Tertibim Sarilip Sarmaladigim, Az Da Hirpala Dagim, Gul Yagi Sisesinde Kalbimin En Derin Kosesinde, Kizlarin Serrinden, Cehennem Atesinden, Uzak Gozlerinden Operim. Halden Hatirdan Bir Kac Satirdan, Esek Ve Katirdan, Bitmeyen Acilardan, Sicak Hamamdan, Yazmak Benden, Okumak Senden, Cevabi Kaleminden, Parasi Kesenden, Tertibim Nasilsin Iyi Misin, Iyi Ve Neseli Seni Beni Kizlardaki Bedeni, Giysideki Dugmeyi, Dunyada Olup Biteni, Asker Ocaginda Kara Sevda Cekeni, Safak Saydiginda Gecmeyen Gunleri, Saatleri, Saniyeleri Ve Saliseleri, Dagi, Tasi Ve Denizi, Tren Deki Hizi, Yoldaki Kizi, Havadaki Yildizi, Asigin Sazi, Deredeki Kazi, Sokaktaki Tazi, Ibnenin Baldizini Yaradan Cenabi Allah’tan Dilerim Ve Isterim. Sen Beni Soracak Olursan Canim Sagdir, Etrafim Dagdir, Yollar Kardir. Tertibim Ben Burada Oyle Bir Derde Dustum Ki Hic Sorma Aslinda Kafani Yorma Buyuk Tabiplere Ciktim. Malum Ki Askeriz Bana Bu Ilaci Yazdi. Bu Ilaci Buralarda Bulamadim. Sana Yaziyorum Kesin Bul Ve Gonder.

ILAC
On Misir Darisi, Bes Arap Karisi, Yetmis Tekel Birasi, Otuz Yumurta Sarisi,Dokuz Sokak Borusu, Sekiz Yaban Domuzu, Kirk Ciklet Kavurmasi, Dort Seker Sarmasi, On Uc Yer Fistigi, On Alti Bel Fitigi, Yirmi Bes Koyun Derisi, Bes Sise Kanyak, Alti Tane Manyak, Kiraz Gibi Dudak, Kapak Gibi Gobek, Arti Bir De Kopek, Yarim Kilo Tuz, On Bes Tane Muz, Bir Tane Kuz, On Sekiz Yasinda El Deymemis Kiz, Birde Baldiz, Bunlarin Hepsini Bir Ceviz Kabuguna Sigdir, Otuz Gun Karistir, Yirmi Gun Kaynat, Altmis Gun Oynat Acele Bu Adrese Gonder.

ADRES
Gitme Gelmez Tumeni, Dagildi Toplanmaz Tugayi, Deliler Alayi, Kabadayilar Kislasi, Eglence Taburu, PsIkopatlar Bolugu, Belalilar Takimi.

Bir Cevap Yazın

