Biraz Tebessüm :)

Yayınlandı: Ocak 17, 2010 / Eğlence & Mizah
Etiketler:,

Hizmetçi: Aloo? 
Adam: Kızım benim, hanımı çağırıver sen bana 
H: Bir dakika efendim 
H: Alo 
A: Ne oldu kızım, hanım nerede? 
H: Ay beyfendi nasıl söylesem, hanımefendi yatak odasında biriyle beraber. 
A: Ne, bir adamla mı? 
H: Maalesef, beyfendi. 
A: Ne?!, hem de benim evimde ha! Bana bak kızım, git benim çalışma odama, aç masamın çekmecesini ordaki tabancayı al, ikisini öldür, emrediyorum sana! 
H: Beyfendi, ben nasıl yaparım öyle şeyi?

A: Yaparsın, bak telefonda bekliyorum, yürü haydi 
İki el silah sesi duyulur.. 
H: Alo, beyfendi 
A: Ne yaptın kızım? 
H: Söylediğiniz gibi silahı aldım, ikisini de öldürdüm efendim. Sonra da silahı havuza attım. 
A: Ne havuzu? 
H: Bahçedeki yüzme havuzuna beyfendi, nereye olacak? 
A: Ulan bizim villada yüzme havuzu yok ki, orası neresi Alooo?

Bir Cevap Yazın

