Tebessümde Hız Kesmek Yok :)

Yayınlandı: Şubat 7, 2010 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

Günün Karikatürü

Günün Fıkrası

Maymun kurmuş çilingir sofrasini ormanin orta yerine, külhanbeyliği yapiyor. 

O sirada zürafa ordan geçiyormuş, sormuş: 

– "Vay maymun Kardeş nasilsin?" 
– "İyiyim be anam, içiyorum içiyorum arslani dovüyorum." 

Zürafa tirsmiş ve uzaklasmiş. Derken Zebra geçmiş, o da sormus: 

– "Selam maymun abi, ne var ne yok?" 
– "N’olsun be gülüm hep ayni; içiyorum içiyorum aslani marizliyorum." 

Zebra da uzaklaşmiş ordan. Bu kez köstebek, geçerken sormus: 


– "Maymun ya naber?" 
– "Iyilik kocum içiyorum içiyorum Allah ne verdiyse girişiyorum aslana!" 

Kostebek de sıvışmiş. 

Ancak böyle böyle derken, olanlar aslanin kulağina gitmis ve aslan o tarafa
doğru yola koyulmus. çikmis maymunun karşisina: 

– "Eee anlat bakalim maymun efendi, ne var ne yok?" 

Maymun hemen kendine çeki düzen vererek yanitlamis: 

– "N’olsun be abi, içiyorum içiyorum abuk subuk konuşuyorum."

 

Bir Cevap Yazın

