En Çok Söylenen Yalanlar

Yayınlandı: Mart 7, 2010 / Eğlence & Mizah
Etiketler:

       

  1. Ben zaten anlamıştım.
  2. Önemli olan ruh güzelliği canım.
  3. Senden başka kimseyi sevmedim.
  4. Aaaa.Hoşgeldin. Ben de şimdi sana geliyordum.
  5. Bir kereden birşey çıkmaz.
  6. Yarın tamam.
  7. Öğle tatili yapmıyoruz.
  8. Hiç acıtmayacak.
  9. Şimdi ben de seni arayacaktım.
  10. Orijinal yedek parcası.
  11. Telefon şehirler arasına kapalı.
  12. Burada torpil geçmez.
  13. Girilmez levhasını görmedim.
  14. Yemeğe kalın.
  15. Çok üzüldüm.
  16. Her bedene uyar.
  17. Davetliydik ama gitmedik.
  18. Bu kızı kimler kimler istedi.
  19. Herkese eşit zam yapıldı.
  20. Hatırası var.
  21. Herşeyin en iyisine layiksin.
  22. Sadece arkadaşız.
  23. O benim ağabeyim gibiydi.
  24. Ben zaten böyle olacağını biliyordum.
  25. Emrin olur.
  26. Arkasından değil, burada olsun yüzüne de söylerim.
  27. Bilsem söylemez miyim???
  28. Ayıp ettin valla kimseye söylemem
  29. Kolay gelsin herkese,
  30. Aradım valla yoktun…
  31. Kusura bakma güzelim, bizde de hiç bozuk kalmadı.
  32. Yolda lastik patladı.
  33. Çok kolay bir ders. Ben A almıştım.
  34. Baba, bu dönem kitaplar çok tuttu.
  35. Yedi göbekten İstanbul’luyuz.
  36. Üç saatte Ankara’ya indik.
  37. Çok yakın ahbabım olur.
  38. Elimizde büyüdü.
  39. Orada durumunu toparlamış. Paraya para demiyormuş.
  40. Paranın ne önemi var muhim olan insanlık.
  41. Abi sen kapat, ben hemen arıyorum.
  42. Çocuğu çıkardım bile, birazdan sende.
  43. Kesinlikle kırılmaz.
  44. İmkansız, daha ucuza bulamazsınız.
  45. Şimdi seni düşünüyordum.
  46. Hayır efendim çekmez.
  47. Giyince açılır, merak etmeyin.
  48. Çek bekliyorum, geç kaldı, gelsin hemen yatıracağım.
  49. Seni sevdiğim için yapıyorum bunları.
  50. Kapatmam lazım, ocakta yemek var.
  51. En doğru, en hızlı, en detaylı haberler için bizi izleyin.
  52. Biz demokrasinin bekçisiyiz.
  53. Saat durmus, çalmadı.
  54. Yok canım, benim değil, arkadaşlar unutmuş.
  55. Biz de şimdi içeri girdik.
  56. Biz de tam kapıdaydık.
  57. Aaa, sana en az beş e-mail gönderdim, almadın mı?
  58. Sürekli arıyorum, düşmüyor.
  59. Karım çok hasta, acil servise yetiştirmem lazım.
  60. Oo hooo…çoktaaaan.
  61. En geç haftaya hepsini öderim.
  62. Arayacaktım ama işler çok yoğun, kafamı kaldıramıyorum.
  63. Abi ikinci köprüde bir basmışım, kadran 225.
  64. Bir tanesi sorun çıkarsın, hepsini geri getir.
  65. Benim köylüm, benim çiftçim, benim memurum.
  66. Hanımefendi tabaklar tamamiyle ithal malıdır.
  67. Kurtarmıyor abla, bak inan zararına satıyorum.
  68. Müşteri: Garson bey kadayıf taze mi? Garson: Tabii beyefendi, daha bu sabah çıktı.
  69. Elimde kalmamış beyefendi, siz girmeden biraz önce son parçayı sattım.
  70. Abi siz önden gidin, orada buluşuruz.
  71. Bir kereden birşey çıkmaz.
  72. Yarın tamam.
  73. Öğle tatili yapmıyoruz.
  74. Hiç acıtmayacak.
  75. Şimdi ben de seni arayacaktım.
  76. Orijinal yedek parçası.
  77. Telefon şehirler arasına kapalı.
  78. Burada torpil geçmez.
  79. Girilmez levhasını görmedim.
  80. Yemeğe kalın.
  81. Çok üzüldüm.
  82. Her bedene uyar.
  83. Davetliydik ama gitmedik.
  84. Bu kızı kimler kimler istedi.
  85. Herkese eşit zam yapıldı.
  86. Hatırası var.
  87. Herşeyin en iyisine layiksin.
  88. Sadece arkadaşız.
  89. O benim ağabeyim gibiydi.
  90. Ben zaten böyle olacağını biliyordum.
  91. Emrin olur.
  92. Arkasından değil, burada olsun yüzüne de söylerim.
  93. Bilsem söylemez miyim?
  94. Ayıp ettin valla, kimseye söylemem.
  95. Kolay gelsin herkese.
  96. Aradım valla yoktun.
  97. Çok yakışmış…
  98. Telefon kapalı değildi…Demek çekmemiş. Hay Allah!!!
  99. Aslında sorular çok kolaydı.
  100. Ben mi onu seviyormuşum.
  101. Daha neler gıcık oluyorum ben ona ya…
  102. Ders çalışıyorum.
  103. Canım bilerek olmadı ya

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s