Benim Adım:Televizyon!

Yayınlandı: Nisan 11, 2010 / Şiir
Etiketler:

Hezeyan kusarım ton ton.
Benim adım:Televizyon.
Çalışmaya veririm son,
Benim adım:Televizyon.

Cami cemaati beş,on, 
Benimki bin kere milyon.
Dinli,dinsiz,laik mason,
Benim adım:Televizyon.

Yatsı namazını kıldırtmam,
Sabah namazına kaldırtmam,
Söylenenlere aldırmam,
Benim adım:Televizyon.

Öldürücü bir ağrıyım, 
Nefsin keskin bıçağıyım, 
Kör şeytanın çırağıyım,
Benim adım:Televizyon.

Yıktım utanma hissini,
Yaptım herşeyin tersini,
Bozdum Müslüman’ın neslini,
Benim adım:Televizyon.

Rahmet değilim,lanetim! 
Aslında ben bir aletim. 
Vardır kasıtlı gayretim,
Benim adım:Televizyon.

Geyik gibi boynuzum var.
Paylaşılacak kozum var.
Namusunuzda gözüm var.
Benim adım:Televizyon.

Ay değilim, aynayım, 
Ben hep güçlüden yanayım, 
Rolümü iyi oynarım,
Benim adım:Televizyon.

Zorla her eve girerim,
Ev sahibine söverim,
Gafilleri pek severim,
Benim adım:Televizyon.

Namazlarda vesveseyim,
Ehl-i Dünyada neşeyim, 
Sevincimden,dört köşeyim, 
Benim adım:Televizyon.

Bana bakan gözler yandı,
Yalanıma herkes kandı,
Ne söylemişsem inandı,
Benim adım:Televizyon.

Mana kayboldu tozumda,
Kalpler kavruldu,tuzumda, 
Dünya benim boynuzumda, 
Benim adım:Televizyon.

Ben var isem,olmaz sohbet;
O semte uğramaz rahmet,
Kin, ihtiras, fitne, dehşet,
Benim adım:Televizyon.

Herkes bir bahane bulur,
Yolları bana doğrulur. 
Nifak mayamla yoğrulur. 
Benim adım:Televizyon.

Daim uzağımdır HAKK’tan,
Kumandalıyım uzaktan,
Bakan kurtulmaz tuzaktan,
Benim adım:Televizyon.

Ben Deccal’in düdüğüğüm,
Ölü kalplerin gülüyüm, 
Şeytanların büyüğüyüm. 
Benim adım:Televizyon.

Yok ettim,haya ve edebi;
Unutturdum sana seni,
Şimdi tanıdınmı beni?
Benim adım:Televizyon!.

Bir Cevap Yazın

